23 Şubat 2012 Perşembe

GİTMESİNE İZİN VERMELİSİN

Aşk hakkında bir sürü şey duydum.. Hatta bunu kendi hayatımda bile yaşadım ve bazen hiçte adil olmadığını düşündüm. Ve bu duyguyu hissettiğimde, dudaklarımdan döküldü "bırak gitsin!". Onun istediği biri olmak istemiyorum, her zaman bildiğini düşündüğü..
Öğrendim ki; Çok derine battığını hissettiğin yolda, Bekle! O zaman ayakların kaymayacak.. 
Bazen sadece güvenmelisin. Bazen aniden büyük bir yükseliş gerçekleştirmeli ve "Bırak Gitsin!" diyebilmelisin.. Eğer başından sonuna kadar o hisse sahipsen bildiğin her şeyin gitmesine izin vermelisin.. O zaman gittiğin o yolu göreceksin, uçuşan kelebekleri ve tüm gerçek aşkları.. Her şey gözükecek, bu yüzden "Bırak Gitsin!"

Güneş yeniden doğacak ve çok net göreceksin her şeyi.. O gözlerine yaşlar getirdiği zaman 
Belki her şey daha iyi olacak bu yüzden "Bırak Gitsin!". Gitmesine izin vermelisin.. Ve ben şimdi sahibim bu hisse..
Sende onu hisset! Bu küçük yazı tek şey olabilir bize ne yapacağımızı söyleyen. 
Gözyaşları dolup taşıyor.. Ve asla nedenini bilemezsin! Tüm geçirdiğimiz yıllar bizi incitiyor. İçimize bakmak zorundayız ve gitmesine izin vermeyi denemeliyiz.. 

Gitmesine izin vermeliyim.. Aşk için, gitmesine izin vermeliyim. Eğer gerçekten sevilmek istiyorsam, gitmesine izin vermeliyim..



                                                                                                                                           -BRTN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder